Zabieg Botox – Katowice, Chorzów

Botox katowiceBotox jest doskonale znany wszystkim, nawet osobom, które nie korzystają z zabiegów kosmetycznych. Jego działanie to intensywne wygładzanie zmarszczek, szczególnie zaś zmarszczek mimicznych, czyli znajdujących się w górnej części twarzy. Wykonywany przez specjalistów, m.in. w Klinice Markowicz w Katowicach, jest bezpieczny i skuteczny. Wstrzykiwanie botoxu zajmuje około pół godziny, a jego efekty są widoczne już po kilku dniach.

Wskazania do botoxu to przede wszystkim:

• zmarszczki wokół oczu, tzw. „kurze łapki”,
  • zmarszczki u nasady nosa,
  • zmarszczki poprzeczne czoła,
  • opadające kąciki ust,
  • opadające powieki,
  • bruzdy na szyi i dekolcie.

Największa skuteczność

Choć niektórzy się go obawiają, botoks jest bezpieczną i skuteczną metodą wygładzania skóry. Wykwalifikowany specjalista wstrzykuje niewielką dawkę preparatu w kilka precyzyjne wybranych miejsc. Możliwe jest zredukowanie nawet 80% zmarszczek. Co ważne, efekty zabiegu są tymczasowe, dlatego osoby, które chcą cieszyć się efektem przez długi czas, muszą być przygotowane na kolejne wizyty w studiu urody.

Zabiegi z wykorzystaniem toksyny botulinowej na ogół nie pozostawiają śladów. Niekiedy zdarza się lekkie zaczerwienienie, obrzęk lub nieduży krwiak w miejscu nakłucia. Po zabiegu, przez 7 dni zaleca się unikać sauny oraz solarium (mogą osłabić działanie botoksu) oraz masażu w miejscach wstrzyknięć.

Przeciwwskazania do zabiegu botoxu:

• zaburzenia przewodnictwa nerwowo-mięśniowego,
  • miejscowe infekcje skórne i stany zapalne,
  • choroby układu sercowo-naczyniowego,
  • przewlekłe schorzenia autoimmunologiczne,
  • nadwrażliwość na którykolwiek ze składników stosowanego preparatu,
  • niektóre choroby układu nerwowego, w tym choroba Alzheimera oraz stwardnienie rozsiane,
  • przyjmowanie niektórych leków (m.in. tetracykliny, D-penicylaminy, cyklosporyny oraz linkomycyny),
  • ciąża i karmienie piersią.

Zabieg botoxu można powtarzać co 6-8 miesięcy, nie częściej jednak niż co 3 miesiące.

Botoks pozwala cieszyć się pięknym, młodym wyglądem. Oferta Kliniki Markowicz to profesjonalna kadra oraz wysokiej jakości sprzęt, dzięki któremu każdy zabieg przebiega w pełni sprawnie. Zabiegi przeznaczone są szczególnie dla mieszkańców takich miast jak Katowice, Chorzów czy Zabrze.